keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Tykätäänkö teillä Nosheista?

Yllätys, yllätys, meillä tykätään! Pojat testasivat uudet paidat heti paketin tultua viime perjantaina, Aino odottaa vielä omaa multiraita-mahtavuuttaan ja minä odotan innolla, että saan pukea (vasta, nyyh) ensivuoden puolella syntyvän vauvan pikkuruiseen, raitaiseen bodyyn. Oivoi, en kestä, pieninkin koko on hänelle aluksi varmasti ihan valtava.

Olen oikeasti aika onneton näiden vaate-postausten kanssa, mutta parhaani yritän! Onneksi (?!) meillä on aika harvoin mitään vaatteisiin liittyvää, postaamisen arvoista kerrottavaa. Tai kuvattavaa lähinnä. Meinaa huvittaa jo nämäkin vähät otokset, mitä saan meidän mannekiineista räpsittyä. 
  
Touko, Sulo ja Eino multiraita-paidoissaan.
Touko oli hyvin innokas esittelemään ihanan pirteää norsu-bodya - not!



Näistä pöksyistä tuli kertaheitolla ihan lempparit. Varsinkin kasvavan vatsan kanssa ne ovat äärimmäisen kätevät, tarpeeksi pitkä paita tai tunika yläosaksi ja avot, johan on siisti kokonaisuus. JA tietenkin piristävä tuo leggareiden kuvio, minulla kun tuppaa aika usein olemaan joko mustaa, harmaata tai valkoista vaatetta päällä.

Tulevana lauantaina meillä juhlitaan Ainon 6- ja Sulon 3-vuotissyntymäpäiviä. Suunnittelu on loppusuoralla, enää uupuu toteutus. Onneksi minulla on taustajoukoissa innokkaita leipureita (en tarkoita nyt meidän lapsia), jotka rientävät avuksi ennenkuin ehdin edes kissaa sanoa. Yksienkään juhlien tarjoiluja minun ei ole tarvinnut yksin hoitaa. Onnekas olen. <3

Nyt painun pehkuihin ja toivon todella, että en herää aamuviideltä mietiskelemään kaikenmaailman kolareita ja tulipaloja.

2 kommenttia:

  1. Noi leggarit on kyllä niin hienot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! Toivottavasti seuraavassakin mallistossa on jotkut tämän tyyliset.

      Poista