keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Pipopäät

Olen varmasti maininnut ainakin sata kertaa, että minusta ei lastenvaate-kuvaajaksi ole. Ja aikanaan myös vannoin suureen ääneen, että minähän en sitten omia lapsiani samanlaisiin vaatteisiin pue. 

Jälleen kerran syön sanani: lapsilla on taas samis-asusteet JA nautin tänään niiden kuvaamisesta oikeasti tosi paljon.

Kaikkihan lähti siitä, että pyysin Ainon super-taitavaa kummitätiä ompelemaan tytöille syksyksi pipot. No, pian olin sitten sitä mieltä, että olisipa ihanaa, jos pojillakin olisi pipot - samanlaiset tietenkin. Toiveeni toteutui. Kun tänään olin lähdössä viemään Einoa ja Suloa kerhoon, koin tilaisuuteni tulleen: pojat olivat aurinkoisella pihalla samis-pipot päässään. Ryntäsin puolialasti kumisaappaat jalassa ja kamera kaulassa ulos ja houkuttelin heidät vierekkäin istumaan (palkkioksi purkkaa, jee). Kaksi isompaa tietävät jo mikä on homman nimi, mutta Touko pysyy paikallaan ehkä sekunnin. Siitä huolimatta sain napattua heistä muutaman ihan kelpo otoksen.

Illemmalla napsin myös tytöistä pipo-kuvia, Aino on tässä hommassa jo ihan pro. <3 












8 kommenttia:

  1. Ihania! Pojat on kuin Tupu, Hupu ja Lupu :D

    VastaaPoista
  2. Eikä! Ihanan ihanat pipot <3 ja taatusti uniikit kun itse tehty :)
    Mä oon kans vannonut joskus etten samistele, mutta kuinkas kävikään ;) neidit on tosi paljon samiksissa ja isot veljekset myös! Oikeestihan se on aika kivan näköistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, koskaan ei pidä sanoa "ei koskaan"... ;)

      Poista