sunnuntai 11. lokakuuta 2015

No niistä Nosheista

Olin maanantaina Nosh-kutsuilla. Siis sinä samaisena päivänä, kun kauan odotettu, uusi naisten syysmallisto julkaistiin. Olisi ollut ihan super-ihanat puitteet kuvata, oli ihan super-mukava edustaja ja olisi ollut monta mahdollisuutta ottaa läjäpäin sovituskuvia ihanaisista naisista uudet kuteet päällä - mutta, ei, ette ikinä arvaa. MINÄ UNOHDIN KAMERAN KOTIIN! Tai oikeastaan oli minulla kamera, mutta akku jäi laturiin. Eih, mikä moka. Kaikki olisi ollut niin superia. 

Päätin sitten kokonaan unohtaa koko jutun ja nautin ihanasta kutsutunnelmasta. Mutta ei se mitään, ette te näin vähällä pääse, sain nimittäin oman pakettini perjantaina ja TATTADAA, päätin ottaa pari kuvaa nämä uutukaiset päällä. 

Katselin mallisto etukäteen heti, kun se oli nähtävillä Noshin sivuilla. Aikamoisessa kiireessä selasin vaatteet läpi, mutta kyllä sieltä pari kivaa juttua jäi mieleen - ja ne pari kivaa juttua tulivat minulle toissapäivänä. Minun suosikkini ovat tässä:




Hupparia saa myös mustana ja nyt tätä puuterin väristä pari päivää päälläni pitäneenä olen vakuuttunut siitä, että haluaisin myös sen. Harmaassa taskutunikassa on nimensä mukaan kivat taskut yksityiskohtana. Vaatteet ovat niin mukavia päällä, että niillä voisi vaikka nukkua. Otin hupparin koossa L ja tunikan koossa M, olen 164 cm pitkä ja käytän "normaalisti" kokoa M. Nämä koot osoittautuivat juuri sopiviksi, huppari on mielestäni vähän naftia kokoa, siksi otin reilun koon. Vaikka tunika on pitkä, helma jää kivasti muutaman sentin polvien yläpuolelle. Hupparissa on pitkä, pyllyn peittävä takaosa, joten sekin on käyttömukavuudeltaan ihan täys kymppi.



Koska näiden vaatteiden suosio on ollut suorastaan räjähdysmäistä, varasin omat kutsut marraskuun alkuun. Kutsuja on suorastaan toivottu, joten olen todella iloinen, että edustaja jaksaa ajella pitkän matkan takaa myös meille vaatteita esittelemään. Jos saisin sieltä sitten otettua muutaman kuvankin (ainakin kaikki tarvittava on silloin lähellä ;)).


2 kommenttia: