torstai 28. tammikuuta 2016

Ei iltapuuroa tänään

Tänään illalla tapahtui jotain hyvin harvinaista: emme keittäneet kaurapuuroa iltapalaksi. Liinalle tein, mutta isommat saivat mutustaa vaaleaa leipää. Ja siinä, harvinaisuus numero kaksi: minä en osta juuri koskaan vaaleaa leipää, syömme aina ruisleipää tai itse tehtyjä sämpylöitä. Aino keksi pyytää ruokakaupassa KauraPuikula-leipää (tai jotain sinne päin) ja minä ostin. Oli tarjouksessa. Ihmeellistä, jokin ihmeellinen on vaivannut minua kokoa päivän. Ostaa nyt lapsille vaaleaa leipää ja jättää vielä kaurapuurokin tekemättä. Tsotsot.

Minulla ja kameran uudella muistikortilla on edelleen ryppyjä rakkaudessa. Nyt vanhakin kortti rupesi vinoilemaan, enkä meinaa saada siitäkään kuvia siirrettyä koneelle. Tämän jälkeen tulin siihen lopputulokseen, että todennäköisesti tässä koneessa on jotain vikaa. Täytyy koittaa muistikortteja johonkin toiseen koneeseen.

Odottelen jo kovasti uutta kameraa (iik!), minkä tilasin parisen viikkoa sitten. Kun se tulee niin voitte varautua sellaiseen jäätävään kuvapommitukseen, koska innoissani kuvaan sillä kaikkia ja kaikkea. Jos siis saan siitä yhtäkään kuvaa tänne asti. :D 

Tämä(kin) päivä on ollut yhtä hulinaa. Aamulla käytin Ainon koululääkärin tarkastuksessa ja kävin samalla kaupassa. Sen jälkeen iskä lähti Einon ja Toukon kanssa hakemaan pyssyä huollosta, minä siivosin ja laitoin ruoan sillä välin. Melkein heti ruoan jälkeen lähdin viemään Ainon pianotunnille ja jumppaan sekä Einon kiekkokouluun. Teimme iskän kanssa jäähallilla vaihtarit, hän tuli muiden lasten kanssa hakemaan Einoa ja minä hilppasin siitä vielä jumppaan. 

Nukkumassahan minun olisi pitänyt olla jo vaikka kuinka kauan aikaa sitten. Etsin kuitenkin muutaman vanhan kuvan teidän iloksi. Tuoreemmat saavat odottaa parempia aikoja (hermoja). 

Ainiin, tänään ilmestyi Me&I:n uusi mallisto! Kääk, en malta odottaa, että näen sen livenä. Jännää. :)





2 kommenttia: