maanantai 11. tammikuuta 2016

Hei me luistellaan!

Ette ikinä arvaa mitä me ollaan tehty viimeiset kolme päivää? Tättädätättätättäääää... LUISTELTU! Oh my god, mikä ylläri. Tai koska minä en vielä löytänyt omia luistimiani mistään niin olen tyytynyt hytisemään kentän laidalla ja ipanat ovat hoitaneet luistelu-osuuden.

Onneksi pakkanen hellitti, oli nimittäin paljon mukavampi hytistä tänään reilun kymmenen asteen pakkasessa kuin viikonloppuna melkein kolmenkymmenen asteen pakkasessa. Onneksi on hyvät vermeet. Ja sauna, siellä on viimeistään sulanut sellaisesta koko päivän kestävästä syväjäästä, mikä kalvaa luita ja ytimiä. Hrrr, hyi.


Sulokin kokeili luistimia jalkaan tänään ensimmäistä kertaa. Sinällään vähän hassua, Touko luisteli jokin aika sitten ennen Suloa, vaikka nuorempi onkin. Sulo on vain niin kovin hidas lämpenemään ja niin hirvittävän varovainen. Niin että mitä jos vaikka kaatuu? Eikä pääse ylös? No, hyvin se meni, Sulo oli kyllä niin reipas, kädestäkään ei saanut pitää kiinni.



Minun piti muuten yrittää pysyä erossa tietokoneesta ja puhelimesta ennen nukkumaan menoa, koska olen kärsinyt jonkinsorttisista nukahtamisvaikeuksista jo pitkän aikaa eikä tämä koneella kököttäminen varmastikaan auta asiaa yhtään. Ääh. Ja tässä sitä vieläkin ollaan. Eli siis, nuku (nukahda) hyvin minä. Ja te muutkin.

2 kommenttia:

  1. Täällä on vaan pitäny niin kovia pakkasia,ettei paljo nenänpäätä enempää oo ulos kurkittu :) Paitsi ne pakolliset...Mulla tulee iltaisin uni paljon paremmin,ku luen jotain kirjaa. Tietokone+puhelin siirtyy lepäämään jo 7.ltä ;) Kokeilepa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, luen kirjoja kyllä ihan todella mielelläni, täytyy vaan valita jokin vähemmän jännittävä iltalukemiseksi.. :D Kiitos, minä kokeilen! :)

      Poista