keskiviikko 9. maaliskuuta 2016

Uusia hiuksia - ou nou

Tiedän, ettei tämän nyt ehkä maailman megalomaanisin ongelma ole, mutta...MIE ROMAHAN näiden uusien hahtuvien kanssa! Raskauden jälkeiset hormonit ovat pudottaneet minulta joka kerta ihan mielettömän määrän hiuksia ja jossakin vaiheessa ne tietysti kasvavat takaisin. Ainakin minulla. Onneksi. Ehkä.

Tämä vaihe on v***umaisin, koska ohimolta ja otsalta puskevat hiukset ovat lyhyitä ja kihartuvaisia, eikä niitä saa taltutettua sitten niin millään. Ne vaan sojottavat minne sattuu. Argh. Kun uusi tukka vähän kasvaa, saan luottokampaukseni (sutturanuttura päälaelle) takaisin, mutta nyt - ei puhettakaan. Kun muut hiukset vetää ponnarille taakse, lyhyet kikkarat sojottavat rumasti eikä niihin auta mikään. 

Äh. Onneksi minulla on hiuksia luonnostaan aika paljon, joten en ole ihan kaljuuntunut hiusten lähtiessä. Parin kuukauden päästä tämä "vaiva" onneksi jo helpottaa kun uudet hiukset ovat tarpeeksi pitkiä eivätkä ne enää käkerry kiharalle.

Otsatukka voisi tietenkin olla tässä kohtaa ihan taktinen veto, mutta koska tukkani ei tule koskaan olemaan piikkisuora ilman suoristusrautaa, voisi otsatukankin laittaminen käydä rasittavaksi. Yritä tässä nyt sitten näyttää joltain.


6 kommenttia:

  1. Voii :D Mun haituvat taas on olleet piikkisuorat ja sojottaneet sitten suoraan ylös ja sivuille :D Nää on näitä äitiyden hintoja ;D

    VastaaPoista
  2. AAAHHAAHHAA tuo sun kuva :D anteeks..mutta niin taas samaistun sun pikkuisiin kihartuviin hiuksiin :D

    Mulla nimittäin myös luonnonkihara ja hiuksia lähtenyt aina imetyksen aikana ja ans olla kun alkaa kasvaa uusia :O mie oon romahtanu kans aina..
    Niska on yksi ongelma! Kun kiinni hiukset niin sinne niskakuoppaan kihartuu yksi ihana koukero..ARGH :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikös oo sörtsikäs, mun mies sanoi mua hemulitädiksi kun näki tuon kuvan! :D Jep, i soooo feel you. XD

      Poista